Izvinjenje za A.S. i još neke

Impulsivna sam. Nikad ne merim tri puta, sečem ukrivo jer mi se seče, ne razmišljam preterano, samo odstranjujem ljude iz svog života, da ne bi oni odstranili mene. Nije mi žao onih koji su to zaslužili svojim (ne)činjenjem. Ovaj put sam to uradila čoveku koji to nije zaslužio i ovo je moje izvinjenje.

A.S. izvini. Ti znaš zašto i zaista ti se, od srca, izvinjavam.
Ne želim više nikad, nikad da se vratimo na tu moju glupost.
Hvala ti što si se vratio i dopustio da spustim prst na tvoju planetu.

Izvinuću se i Danijeli, sa kojom sam prekinula druženje jedne davne godine. Bila sam ljubomorna što se udala pre mene. Sastavismo se, opet, početkom ove godine kao dve potpuno nove ličnosti, što i nije tako loše. Hvala ti što si tu.

Imam moralnu obavezu da se izvinem i jednoj mojoj drugarici iz obdaništa, kojoj sam za kučeće govno rekla da je glina, i da slobodno može da to mulja po rukama i pravi kuglice. Obzirom da je to bilo pre 40 godina, ne sećam se više detalja, čak ni njenog imena. Verovatno nikad neće saznati za ovo moje izvinjenje ali eto, sve dođe na red.

Ko može, neka mi oprosti. Ja sam sebi oprostila sve svoje nesavršenosti, mane, strije i ostalo bez čega bih mogla da živim ali je deo mene, ovakve jedinstvene, neponovljive i malo šašave (kako me je moja ćerka opisala). Sad lakše dišem. Ukućani su zaspali, ja sam ostala bez večere i ne smeta mi, naprotiv. Osećam veliko olakšanje i radost.

Kažu da je Plavi mesec, drugi pun mesec u kalendarskom mesecu, vreme kada se dešava neobično, neočekivano, kada treba zamisliti želju. Imam problem jer želje zamišljam svkodnevno, posebno pred spavanje. U mojim budnim snovima večeras će biti plavi motor, dinosaurus, flaša mleka, skriveni zmaj i pritajeni tigar, ukoliko se njihov ukrotitelj sa tim složi. Večeras sam doživela nešto zadivljujuće. Moguće je da se neki točkovi života ponovo postave u sličnu poziciju kao pre skoro 20 godina. Da li je do Plavog meseca ili nečeg drugog, ne znam, zahvalna sam zarad ustajanja posle pada, nastavljanja da se živi i bude još bolji.

Ako sam nekog preskočila za izvinjenje, neka se javi u inboks. Ovo je jedno vrlo emotivno avgustovsko veče i ja vas pozdravljam. Tigar i zmaj se unervoze ako čekaju. Ma, nije ni važno što ništa ne razumete. Poljubite nekog večeras i recite "Izvini", ili izmislite razlog da nekoga poljubite. Večeras je to vrlo, vrlo, važno.




Comments

Popular posts from this blog

Priče iz drugog braka XXXII

Priče iz drugog braka XXXIII

Priče iz drugog braka XXXIX