Srećan vam današnji dan

Ne, nećemo da rezimiramo godinu. Ni da podvlačimo crtu. Život nije kafanski račun. Ovu 2019. smo provukli kroz živote i sledeća stiže, hteli mi ili ne.

Šampioni moje 2019. su ljudi koji su mi pokazali svoju suštinu.
Oni koji svoje mišljenje nose kao svoju kožu.
Oni koji su jednostavni i isti uveče i ujutru, principijelni i dosledni.
Oni koji su autentični. Svoji. Bez selekcije prilike i društva.
Svi koji su otišli i svi koji su došli.
Ljudi koji su menjali stavove zavisno od vetra. Posebno one tvrde, dugogodišnje, u koje su se kleli. I svojim proglašavali mišljenje muža ili mame, podrazumeva se.

Meni je to skroz OK.
Ljudi se menjaju. Nisam drvo. Imam noge i ne predstavlja mi problem da odem od svega i svakoga ko mi ne prija. Umesto klasične čestitke, poželeću vam da pre dolaska 2020. popravite sebe. Da utegnete šrafove na rasklimatanom strpljenju i oslabljenoj volji, da izoštrite realnost. Želim vam da ojačate ono gde ste slabi, da oduzmete od Ega a dodate u polja lične snage i  radosti. Pronađite izvor svoje sreće. Tačno mesto, gde se nalazi, već znate i nije neophodno da kopate duboko.

Oprostite onima, u kojima prepoznajete sebe. Kada se vi budete popravili, više neće da vas iritiraju. Oprostite i ovom svetu što nije savršen. Niste ni vi ali to ne umanjuje značaj vašeg postojanja.

Do početka treće decenije 21. veka ima još 21 dan.
Ako ste sebi ostali dužni, ako niste bili dobri prema sebi, ako sebe niste dovoljno negovali i voleli, evo dobre prilike da počnete. Ukoliko ste dužni ostali drugima, ako prema njima niste bili korektni, savest će vam pokazati put.

Srećan vam svaki dan.
Današnji  najviše, jer je život sad i ovde.





Comments

Popular posts from this blog

Priče iz drugog braka XXXII

Priče iz drugog braka XXXIX

Taj muški strah