Kao mač



Nisam želeo ljubav
za tugu vremena nisam imao
svoju sam zvezdu sledio
za njom pun gas uvek gazio

Bežao u uspeh sam
dane u rad pretvorio
sa sobom se dugo borio
pravo na sreću izborio



I kao mač
i kao dah po bedrima
došla si u moj život sama
lađom sa punim jedrima

I kao strast
po mojim mislima gazila
nikad se cela predala
dala mi samo kosu svoju..... u prstima

Došla si i rekla "Tu,
živeću na tvom jastuku
ne, ne teraj me, neću otići
jer drugoj duši ne želim prići"

I kao mač
i kao dah po bedrima
došla si u moj život sama
lađom sa punim jedrima

I kao strast
po mojim mislima gazila
nikad se cela predala
dala mi samo kosu svoju..... u prstima
______________________________________________________

Edit:
Prala sam sudove i čula i videla jednog našeg pevača kako ovo peva. U sivom sakou, farmerkama i beloj košulji, kompletan muzički spot. Jednog dana, kad postanem bogata a ne samo slavna, da me ne pitate šta i odakle. Moj novi talenat se, upravo, budi :)

Edit II:
Zamoliću portale da ne traže da dele pesmu.

Foto: Internet


Comments

Popular posts from this blog

Priče iz drugog braka XXXII

Priče iz drugog braka XXXIII

Priče iz drugog braka XXXIX