Taj muški strah

Šta plaši muškarce, pa beže iz veza u kojima im je sve po volji?

Ništa. Muškarci ne beže od onoga što im prija. Samopouzdanje im ne izmiče tlo pod nogama i nemaju razlog da beže od bilo koga i bilo čega.  Ako se pojavi problem, jasno i bez uvijanja kažu partnerki o čemu se radi. Time stiču njeno poverenje a, ako imaju sreće, dobiju i mišljenje nekoga ko sa strane problem vidi iz drugog ugla pa možda i doprinese rešavanju. Muškarac, koji je svestan sveta oko sebe, svojih mogućnosti i nemogućnosti, zna vrednost veze u kojoj je sve kako treba i sitnice se koriguju usput. Muškarac zna da je odgovoran za svoje izbore, odluke i reči. Svestan je težine svojih odluka, pa i ako sasluša nečiji savet, sam donosi konačnu odluku.

Partnerka, sa kojom je u vezi jakog potencijala da se kvalitetno razvija, može samo da mu pomogne. Ako je žena već došla do pozicije partnerke, sasvim je izvesno da mu neće biti teg oko nogu čak i ako se na let do Meseca odlučio. Što su ljudi stariji, to više cene podršku koju dobijaju od partnera. Visok nivo lične zrelosti i sposobnosti za ljubav ne može da muškarca otera od žene (ili ženu od muškarca) sa kojom je ušao u partnerski odnos. Ne kres kombinaciju ili odnos iz interesa već pravu i zdravu partnersku vezu. Dakle, Muškarac ne beži od žene sa kojom se oseća dobro, sa kojom raste i razvijaju se oboje još više i još dalje i još svesnije.

Beži seronja. Beže večiti dečaci koji se plaše i sopstvene senke čim primete da ih prati. Beže, mučenici, opterećeni teretom sveže izmišljenih izgovora. Stari izgovori se, vremenom, potroše i izližu kao đonovi na cipelama. Volim da pročitam savete devojaka od 25 godina, napucane motivacionim porukama Paola Koelja i bratije. Lep je taj njihov svet. Kako muškarcu prići, kako ga privoleti sebi, kako se izlečiti od uverenja dobijenih iz telenovela i holivudske produkcije. Koliko su te mlade i lepe sakupile informacija sa kojima ne znaju šta će! Teorija na zavidnom nivou ali životna praksa i iskustvo nisu u najboljoj vezi sa teorijom pa se pitaju gde greše. Baš u toj teoriji, u mnoštvu informacija svakome dostupnih a većina ne zna šta dalje. Više života i iskustva a manje medijskih saveta, i život će dobiti nove boje.

Moje društvo čine pedesetogodišnjaci. Poznanik mi se pohvalio da je upoznao sjajnu ženu i poželeh im sreću i pamet. Uskoro, dama je odletela dalje, svojim putem. Kaže, konstatovala je kako je on previše savršen i otišla. Još nisam dokučila kako izgleda kada je neko previše savršen. Znam samo kako je kad je neko fer, pošten, voljan da se potrudi da veza uspe, tolerantan, iskusan, pametan da zna gde je granica ličnih mogućnosti a gde počinje rasipanje i gubljenje vremena na čekanje promena koje se neće desiti. Znam i kako je kad ne tražiš Maldive nego šetnju i razgovor, znam kako je i kad ne očekuješ fensi večeru nego se raduješ sendvičima sa plastične tacne. Znam i kako je kada svoje kriterijume koriguješ, prilagodiš ih svom statusu i realnosti a onaj drugi se potrudi da te demantuje. Kad se dama pokaže kao lažljivica i kad se gospodin pokaže kao ološ. Imam dovoljno i godina i iskustva da znam i da se ustane posle svakog pada. Boli let na dole, o, da. Tresak o zemlju je bolan momenat posle kog svako bira da li će u prašini da ostane ili će da se potrudi da se pridigne.

Svašta znam osim šta je to što muškarce i žene tera da odu od onoga što im je do juče jako prijalo. Da li je to buđenje iz iluzije da im odnos prija ili je samo odbacivanje obične laži koja nije pomogla da ostvare lični interes? Proleće je. Sva bića reaguju, uspavani osećaji se bude, emocije se pokreću. Pažljivo birajte. Ono, što vam danas malo smeta, možda je popravljivo ako ga peglate odmah, pre nego što se probudite i shvatite da imate veliki problem. Svakog narednog dana može (ne mora ali može) da vas žulja do krvi, do oštećenja vašeg tkiva, uma, duše, tela. Ljubazno vas molim da budete fer. Možda je vama lepo u iluziji u koju ste sebe smestili i to je vaše legitimno pravo, ali nemojte da zloupotrebljavate tuđu dobrotu i lepe emocije. Nema potrebe da bežite. Dovoljno je da kažete da ne želite dalje i to je sve.

Daljinu među ljudima ne čine kilometri. Daljinu među ljudima čine neiskrenost i pretvaranje da ste bolji nego što realno jeste, jer je vama u toj ulozi lepo. Ne morate da brinete kako će biti ostalim glumcima kada se predstava završi vašim begom. Beže lopovi i secikese, mlakonje koje se plaše da priznaju šta ih muči. Ne rušite sve. Ne ponižavajte partnera saznanjem sa kakvom osobom je bio u vezi. Ako odlazite, budite fer. Ono drugo će vas pustiti i poželeti vam sreću, sigurna sam. Nestati, kao duh, stvarno je odlika seronje.



Foto: Internet



Comments

  1. Nije fer prodati jedno na pocetku, pa se onda pretvoriti u nesto drugo.

    ReplyDelete
  2. Moje ime, maya elijah Nakon 12 godina braka, moj muž i ja smo se svađali na ovaj ili onaj način dok me konačno nije napustio i preselio se u Kaliforniju da bude s drugom ženom. Osjećala sam se kao da je moj život gotov i da su moja djeca mislila da nikada više neće vidjeti svog oca. Trudila sam se biti jaka samo prema djeci, ali nisam mogla obuzdati bol koji je mučio moje srce, srce mi je bilo ispunjeno tugom i bolom jer sam zaista bila zaljubljena u svog muža. Razmišljam o njemu svaki dan i noć i uvijek želim da mi se vrati, bila sam jako uznemirena i trebala sam pomoć, pa sam potražila pomoć na internetu i naišla na web stranicu koja sugerira da bi dr. Alaba mogao pomoći svojoj bivšoj bivšoj da se vrati. Stoga sam osjetio da bih trebao pokušati. Kontaktirao sam ga i rekao mi je što da radim. Učinila sam to i onda mi je napravio ljubavnu čaroliju. 48 sati kasnije moj suprug me stvarno nazvao i rekao mi da i njemu jako nedostaju djeca, tako nevjerojatno!! Dakle, vratio se tog dana, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i bol koji je nanio meni i djeci. Naš brak je bio jači nego prije, a sve zahvaljujući dr. alabi. Toliko je moćan i odlučio sam podijeliti svoju priču na internetu da je dr. Alaba bio pravi i moćni čarobnjak. Uvijek ću se moliti da ona živi dugo pomažući svojoj djeci u trenucima potrebe, ako ste ovdje i trebate se vratiti bivšem ili je vaš muž prešao na drugu ženu, prestanite plakati, odmah kontaktirajte ovaj moćni pravopisni kotačić. Ovdje je njegova kontakt adresa e-pošte na: {dralaba3000@gmail.com} ili WhatsApp / viber preko njegovog kontakta ispod +1(425) 477-2744 Hvala dr. alaba.

    ReplyDelete
  3. Pozdrav svima, ovdje sam da podijelim malo svjedočanstva. Moje ime je Naomi Samuel, imam 40 godina, udala sam se sa 31, imam samo jedno dijete i živjela sam sretno do kraja života. Nakon godinu dana braka moj muž je postao tako čudan i stvarno ne razumijem što se događa, spakiran je od kuće drugoj ženi, volim ga toliko da ga ne sanjam da ću ga izgubiti, dajem sve od sebe da osiguram svoju muž mi se vraća, ali sve bez pomoći, plače i plače tražeći pomoć, razgovarala sam o tome s njegovom obitelji, ali nisam dobila odgovor. Stoga mi je moja najbolja prijateljica Anna Johansson obećala pomoći. Ispričala mi je o čovjeku po imenu dr. Apata, rekla mi je da je on jako velik čovjek i pravi muškarac kojem se može vjerovati i da nema nikakve veze s ljubavnim problemima koje ne može riješiti i rekla mi je kako je pomogao bezbrojnim ljudima u ponovnoj izgradnji njihovog odnosa. Bio sam stvarno uvjeren, brzo sam kontaktirao njegovu e-mail adresu, drapata4@gmail.com ili njegov WhatsApp / viber s tim brojem (+66 81 302 8552). Objašnjavam mu sve svoje probleme, on mi je rekao da se ne moram brinuti da će svi moji problemi biti odmah riješeni. Rekao mi je što da radim da vratim muža, i ja sam to rekla, rekao je da će se moj muž vratiti nakon 3 dana i početi prositi, i to se stvarno dogodilo kako je rekao, bila sam jako iznenađena, to je tako nevjerojatno. Slava našeg odnosa s Bogom sada je vrlo bliska i oboje živimo sretno do kraja života. Ako naiđete na sličan problem, odmah ga kontaktirajte i riješite problem jednom zauvijek. I ja sam živi svjedok

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Priče iz drugog braka XXXII

Priče iz drugog braka XXXIII

Priče iz drugog braka XXXIX