Šta sve želim da uradim pre nego što umrem

Dragi dnevniče,

Evo kraćeg izdanja šta želim da uradim pre nego što umrem:
(Ne planiram da mrem uskoro, nego da mi ovo bude podsetnik)
  • Promenim firmu u kojoj radim od prošlog veka
  • Odem na krstarenje mega brodom, što ima svakakve sadržaje pa zaboraviš da si na brodu, dok ne počne da tone
  • Da me na pijaci TV ekipa pita sta mislim o ceni paradajza i mladog krompira, a ja razvučem kez pa im kažem da nisam odavde 
  • Letim borbenim avionom, da se okreće i budem onako naopačke
  • Da se obučem u šareno i prošetam Njujorkom, to je tamo cool a ovde je seljački... valjda
  • Da napravim tortu, jestivu i da može da se seče a ne juri supenom kašikom po tacni
  • Godišnji odmor da provedem u kolibi, u šumi, u dvoje. Da nema struje ali da ima vode, ako to jedno bez drugog može da radi. Kad bolje razmislim, neka to bude fensi brvnara da saunom i tim perverzijama, kad maštam neka bude za sve pare!
  • Da dočekam unuke i opet se igram sa lutkama i autićima
  • Shvatim kako kompjuter radi
  • Da naslikam ogromnu sliku i da niko ne zna šta je na njoj ali da svi klimaju glavom u znak razumevanja i divljenja (ova fotografija je samo kao ilustracija)
  • Bicikl, ženski, sa korpom napred... A ja u cicanoj haljini i baletankama, pa onako nehajno vozim i baš me brige, a moji plavi uvojci mi padaju na ramena
  • Budem vlast jedan dan, pa oporezujem: nošenje laka na pola noktiju, kombinaciju unihopki i sandala i mušku verziju - trenerku Abibas i cipele oficiruše
  • Da mi neko posveti grafit, onaj obični sprejom ukrivo napisan "Sanja, volim te"
  • Odgajim saksijsku biljku, koja neće da krepa posle 7 dana moje (ne)brige
  • Imam punđu kao Jovanka Broz, ne znam zašto ali mi je to neki trip iz detinjstva
  • Da se prekvalifikujem u kuvaricu ali ne onih egzotičnih jela (šparoge sa asparagusom i džigericom od krabe, sa dve kapi sosa nepoznatog porekla) nego baš pravu kuvaricu
  • Imam svoju kuću u Sremu, staru kuću sa debelim zidovima. Da ima letnju kujnu, da na miru mogu da kuvam džemove i ajvar, to je obavezno. Ispred kuće da bude drvena klupica, i trešnja okrečena do pola u belo. Da komšijska deca navale da se penju i beru a ja im kao branim (ovo sa trešnjom sam ukrala od jednog seksi tipa)
  • Imam svoju kuću u Boki, tamo, na onom specijalnom mestu. Da bude što sličnija jednoj kući koje više nema i koja mi nedostaje, strašno nedostaje. Seksi tip iz gornjeg reda da mi čamcem dolazi na kafu
  • Imam nekog da me voza od jedne do druge moje kuće jer ne umem da vozim, i da zajedno uživamo ma gde da smo. I da se držimo za ruke kad god poželimo
Ima toga još, nego neću sve ideje da ispucam. Zaboravih još nešto: da naučim šta su sin i cos, i čemu to služi.

Bo'me, ima ovde posla. Od nečega valja početi i to odmah.

Uzdravlje!


Comments

Popular posts from this blog

Priče iz drugog braka XXXII

Priče iz drugog braka XXXIII

Priče iz drugog braka XXXIX